TERMENI SI CONDITII
Inainte de a face o Comanda va rugam sa cititi cu atentie
prezentele Termeni si Conditii Online, denumite, in cele ce urmeaza, in
integralitatea lor "Documentul”.
Folosirea acestui
website: www.apicolavalcea.ro, crearea unui Cont pe Site si/sau realizarea de
Comenzi online semnifica acceptul Dvs. in ceea ce priveste Termenii si
Conditiile Online mentionate mai jos.
Aceste Termene si
Conditii Online sunt valabile exclusiv pentru achizitionarea Bunurilor de la apicolavalcea.ro,
denumite in cele ce urmeaza "Bunurile/Produsele” , afisate pe Site-ul
www.apicolavalcea.ro si comercializate online.
Vanzatorul – PRISACA
VALCEANA S.R.L., persoana juridica de nationalitate romana,
avand sediul social in LOC. DAESTI, STR. DAESTI NR 116, JUD VALCEA, avand numar
de ordine in Registrul ComertuluiJ38/326/2015, cod unic de inregistrare fiscala34634215,
cont bancar IBAN: RO89BTRLRONCRT0302 , banca Transilvania , Rm. Valcea ,denumita
in cele ce urmeaza "Vanzatorul/ apicolavalcea.ro
Utilizator –
orice persoana fizica care are varsta de majorat implinita sau persoana
juridica, legal constituita, inregistrata pe Site, direct, sau prin
reprezentantii sai legali, care, prin finalizarea procesului de creare a
Contului, si-a dat acordul cu privire la clauzele specifice Site-ului din
sectiunea Termeni si Conditii Online .
Cumparator/Client –
poate fi orice persoana fizica care are varsta de majorat implinita sau
persoana juridica sau orice entitate juridica, legal constituita, care isi face
un Cont in Site, care are sau obtine acces la Continut, prin orice mijloc de
comunicare pus la dispozitie de catre Vanzator (electronic, telefonic etc.) in
baza crearii unui Cont si/sau in baza unui acord de utilizare existent intre
Vanzator si acesta si care, acceptand Termenii si Conditiile Online, efectueaza
o Comanda valida pe Site (initiaza, completeaza si finalizeaza o Comanda).
Inainte de a fi Cumparator/Client, orice persoana fizica, persoana juridica sau
orice entitate juridica care isi face un Cont in Site, devine mai intai
Utilizator.
Varsta de majorat –
varsta implinita de 18 ani pentru ambele sexe;
Cont –
sectiunea din Site formata dintr-o adresa de e-mail si o parola care permite
Utilizatorului/ Cumparatorului transmiterea Comenzii si care contine informatii
despre Client/Cumparator si istoricul Cumparatorului in Site (Comenzi, facturi,
garantii Bunuri etc.). Utilizatorul este responsabil si se va asigura ca toate
informatiile introduse la crearea Contului sunt corecte, complete si actualizate.
Cos/Cosul meu –
sectiune din Cont care permite Utilizatorului/Cumparatorului/ sa adauge Bunuri
si/sau Servicii pe care doreste sa le achizitioneze la momentul adaugarii sau
la un moment ulterior; in cazul in care Bunurile si/sau Serviciile nu sunt
achizitionate la momentul adaugarii prin efectuarea Comenzii,
Utilizatorul/Cumparatorul va beneficia de serviciul oferit de catre Vanzator de
urmarire a Bunurilor si/sau Serviciilor prin primirea de Comunicari Comerciale
din partea acestuia.
Site –
magazinul online gazduit la adresa web www.casarusu.ro si subdomeniile
acestuia.
Comanda –
un document electronic ce intervine ca forma de comunicare intre Vanzator si
Cumparator prin care Cumparatorul transmite Vanzatorului, prin intermediul
Site-ului intentia sa de a achizitiona Bunuri si/sau Servicii de pe Site.
Bunuri si Servicii –
orice Produs sau Serviciu listat pe Site, inclusiv Produsele si/sau Serviciile
mentionate in Comanda, ale caror caracteristici au fost agreate de Cumparator,
care urmeaza a fi furnizate de catre Vanzator, Cumparatorului ca urmare a
Contractului incheiat, inclusiv documentele aferente mentionate in prezentul
Document.
Campanie –
actiunea de a expune in scop comercial, un numar finit de Bunuri si/sau
Servicii avand un stoc limitat si predefinit, pentru o perioada limitata de
timp stabilita de catre Vanzator.
Contract –
reprezinta contractul la distanta incheiat intre Vanzator si Cumparator, fara
prezenta fizica simultana a Vanzatorului si a Cumparatorului. Comanda valida
confirmata de catre Vanzator, conform celor specificate in prezentul document,
constituie Contract
Continut – reprezinta:
- toate informatiile de pe Site care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel
accesate prin utilizarea unui echipament electronic; incluzand, dar
nelimitandu-se la logo-uri, reprezentari stilizate, simboluri comerciale,
imagini statice, imagini dinamice, text si/sau continut multimedia prezentate
pe Site, care sunt detinute de apicolavalcea.ro, acesteia fiindu-i rezervate
toate drepturile obtinute in acest sens in mod direct sau indirect (prin
licente de utilizare si/sau publicare);
continutul oricarui e-mail trimis Utilizatorilor/Cumparatorilor/Clientilor de
catre Vanzator prin mijloace electronice si/sau orice alt mijloc de comunicare
disponibil;
- orice informatie comunicata prin orice mijloc de catre un angajat/colaborator
al Vanzatorului, Cumparatorului/Clientului, conform informatiilor de
contactare, specificate sau nu de catre acesta;
- informatii legate de Bunurile si/sau Serviciile si/sau tarifele practicate de
Vanzator intr-o anumita perioada;
- informatii legate de Bunurile si/sau Serviciile si/sau tarifele practicate de
catre un tert cu care Vanzatorul are incheiate contracte de parteneriat, intr-o
anumita perioada;
- date referitoare la Vanzator, sau alte date privilegiate ale acestuia.
Review –
o evaluare scrisa de catre detinatorul sau beneficiarul unui Bun si/sau
Serviciu, evaluare redactata pe baza experientei personale si capacitatii
acestuia de a realiza comentarii calitative și de a spune daca Bunul si/sau
Serviciul respecta sau nu specificatiile mentionate de catre Vanzator si/sau
producator.
Rating –
modalitate de exprimare a gradului de satisfactie a unui
Utilizator/Client/Cumparator fata de un Bun sau Serviciu. Rating-ul se exprima
sub forma de stele, fiecare Bun putand primi un punctaj de la o stea, la cinci
stele. Acest grad de satisfactie va fi asociat intotdeauna review-ului scris de
Utilizator/Client/ Cumparator asupra unui Bun sau Serviciu.
Comentariu –
apreciere sau observatie cu scop critic, pe marginea unui Review sau a unui alt
comentariu.
Intrebare –
formula de adresare catre alti Utilizatori/Clienti/Cumparatori cu scopul de a
obtine informatii despre Bunurile si/sau Serviciile din pagina respectiva.
Raspuns –
informatie scrisa care este transmisa Utilizatorului/Clientului/Cumparatorului
care a adresat o Intrebare in Site, in pagina unui anumit Bun. Raspunsul
reprezinta o explicatie oferita de un Utilizator/Client/Cumparator unui alt
Utilizator/Client/Cumparator in cadrul unei discutii.
Document –
prezentele Termene si Conditii.
Comunicari Comerciale –
orice tip de mesaj trimis (cum ar fi: e-mail/SMS/telefonic/mobile
push/webpush/etc.), continand informatii generale si tematice, informatii cu
privire la Produse/Bunuri similare sau complementare cu cele pe care le-ati
achizitionat, informatii cu privire la oferte sau promotii, informatii
referitoare la Bunuri si/sau Servicii adaugate in sectiunea "Cont/Cosul meu”
sau sectiunea "Cont/Favorite” precum si alte comunicari comerciale cum ar
fi cercetari de piata si sondaje de opinie.
Tranzactie –
incasarea sau rambursarea unei sume rezultata din vanzarea unui Bun si/sau
Serviciu de catre Vanzatorul, Cumparatorului, prin utilizarea serviciilor
procesatorului de carduri agreat de catre Vanzator, indiferent de modalitatea
de livrare.
Taxa de timbru verde –
taxa reprezentand Contribuţia anuala pentru Echipamentele Electrice și
Electronice Puse pe Piaţă în România exprimata in lei, platita de catre
Vanzator catre societatea autorizata cu preluarea operatiunilor de colectare,
transport si valorificare/reciclare a deseurilor echipamentelor electrice si
electronice, astfel cum este prevazut de legislatia in vigoare.
Specificatii –
toate specificatiile si/sau descrierile Bunurilor si Serviciilor asa cum sunt
precizate in descrierea acestora.
Cod de validare de tip
captcha – este un cod instituit unilateral de către
Vanzator (Administratorul Site-ului Vanzatorului) prin care se verifică că
Utilizatorul este uman și nu un program informatic.
Newsletter -
mijlocul de informare periodic, exclusiv electronic, asupra Bunurilor,
Serviciilor si/sau Promotiilor desfasurate de catre Vanzator intr-o anumita
perioada, fara nici un angajament din partea Vanzatorului cu referire la informatiile
continute de acesta.
Link –
legatura intre documente/module/pagini apartinand Site-ului (link-uri interne)
sau intre Site si alte site-uri relevante exterioare acestuia (link-uri
externe).
Drepturile
Clientilor/Cumparatorilor, asa dupa cum sunt prevăzute în Legea nr.
449/2003, actualizata si republicata, privind vânzarea produselor și
garanțiile asociate acestora, precum si in actele normative incidente in
materie, nu sunt afectate prin prezentul Document.
2 DOCUMENTE CONTRACTUALE
2.1.
Prin inregistrarea unei Comenzi pe Site, Cumparatorul este de acord cu forma de
comunicare (telefonic sau e-mail) prin care Vanzatorul isi deruleaza
operatiunile comerciale.
2.2. Notificarea primita de catre Cumparator, dupa efectuarea Comenzii, are rol
de informare si nu reprezinta acceptarea Comenzii. Aceasta notificare se face
electronic (e-mail) sau telefonic.
2.3. Pentru motive justificate, Vanzatorul isi rezerva dreptul de a modifica
cantitatea Bunurilor si/sau Serviciilor din Comanda, in sensul scaderii numarului
acestora. Intr-o astfel de situatie, Vanzatorul va anunta Cumparatorul la
adresa de e-mail sau la numarul de telefon puse la dispozitia Vanzatorului la
efectuarea Comenzii si va returna proportional o parte din suma achitata.
2.4.Contractul se considera incheiat intre Vanzator si Cumparator in momentul
primirii de catre Cumparator de la Vanzator, prin intermediul email-ului
(postei electronice) si/sau SMS a notificarii de expediere a Comenzii.
2.5.Documentul si informatiile puse la dispozitie de catre Vanzator pe Site vor
sta la baza Contractului, in completarea acestuia fiind certificatul de
garantie emis de catre Vanzator sau un furnizor al acestuia pentru Bunurile
achizitionate.
3 POLITICA DE VANZARE ONLINE
3.1.
Folosirea Continutului, inclusiv dar nelimitandu-se la accesarea, vizitarea si
vizualizarea acestuia, implica aderarea si acceptarea Utilizatorului/Clientului
la prezentele Termeni si Conditii Online.
3.2. Utilizatorul/Clientul poate reveni in orice moment asupra deciziei sale de
a fi de acord si/sau a accepta Documentul, sub forma in care acesta va fi
disponibil in acel moment, cu exceptiile precizate expres in prezentul
Document. In cazul in care Utilizatorul/Clientul/Cumparatorul nu este de acord
si/sau nu accepta si/sau isi revoca acceptul dat pentru Document, trebuie sa o
faca in scris, in mod clar, expres si neechivoc, prin transmiterea unui email
in acest sens Vanzatorului, la adresa de e-mail: contact@apicolavalcea.ro .
Odata cu revocarea acceptului pentru Termeni si Conditii, Utilizatorul/Clientul
accepta ca renunta la: accesul la Bunurile si/sau Serviciile oferite de
Vanzator prin intermediul Site-ului, primirea newsletter-elor si/sau
comunicarilor din partea Vanzatorului de orice natura (electronice, etc.)
3.3. Cu titlu de exceptie, Cumparatorul/Clientul nu poate sa isi revoce acordul
exprimat in favoarea respectarii Termenilor si Conditiilor Online pe perioada
derularii unui Contract, pana in momentul in care acesta nu va achita
contravaloarea tuturor Contractelor neonorate fata de Vanzator pentru Produsele
livrate si/sau Serviciile prestate in baza Comenzii onorate de Vanzator
3.4. Accesul in vederea efectuarii unei Comenzii ii este permis oricarui
Utilizator/Cumparator.
Pentru motive justificate Vanzatorul isi rezerva dreptul de a restrictiona
accesul Utilizatorului/ Cumparatorului in vederea efectuarii unei Comenzi
si/sau la unele din modalitatile de plata acceptate, in cazul in care considera
ca in baza conduitei sau a activitatii Utilizatorului/ Cumparatorului pe Site,
actiunile acestuia ar putea prejudicia in vreun fel Vanzatorul. In oricare
dintre aceste cazuri, Utilizatorul/Cumparatorul se poate adresa Departamentului
de Relatii cu Clientii al Vanzatorului, pentru a fi informat cu privire la
motivele care au condus la aplicarea masurilor sus mentionate.
3.5. Comunicarea cu Vanzatorul se poate realiza prin interactiunea directa cu
acesta sau prin adresele mentionate la sectiunea "Contact” din Site. Vanzatorul
are libertatea de a gestiona informatiile primite fara a fi nevoit sa aduca
justificari pentru aceasta.
3.6. In cazul unui volum de trafic neobisnuit de mare de internet, Vanzatorul
isi rezerva dreptul de a cere Utilizatorilor/Cumparatorilor introducerea
manuala a codurilor de validare de tip captcha, in vedere protejarii informatiei
din cadrul Site-ului.
3.7. Vanzatorul poate publica pe Site informatii despre Bunuri si/sau Servicii
si/sau promotii practicate de catre acesta, intr-o anumita perioada de timp si
in limita stocului disponibil.
3.8. Toate informatiile folosite pentru descrierea Bunurilor si/sau a
Serviciilor disponibile pe Site (imagini statice / dinamice / prezentari
multimedia, etc.) nu reprezinta o obligatie contractuala din partea
Vanzatorului, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.
3.9. Dupa 14 (paisprezece) zile de la achizitionarea unui Bun sau Serviciu, in
vederea monitorizarii bunei functionalitati a Site-ului, cat si pentru
imbunatatirea serviciilor oferite prin intermediul Site-ului, Cumparatorului i
se va solicita inscrierea unui Review legat de Bunul si/sau Serviciul
achizitionat. Solicitarea va fi transmisa catre adresa de e-mail inscrisa de
Cumparator in Cont. In acest fel, Cumparatorul contribuie la informarea altor
posibili Utilizatori/Clienti/Cumparatori de pe Site si se implica activ in
dezvoltarea de noi Servicii si in detalierea cat mai completa a
caracteristicilor Bunurilor.
3.10. In cazul platilor online sau prin virament, Vanzatorul nu este/nu poate
fi facuta responsabil pentru niciun alt cost suplimentar suportat de Client,
incluzand, dar nelimitandu-se la comisioane de conversie valutara aplicate de
catre banca emitenta a cardului acestuia, in cazul in care moneda de emitere a
acestuia difera de moneda nationala Leul (RON), comisioane interbancare,
comisioane BNR, etc. Responsabilitatea pentru aceasta actiune o poarta numai
Clientul.
3.11. In imaginile de prezentare a Bunurilor si/sau Serviciilor Vanzatorul isi
rezerva dreptul de a utiliza si alte produse/accesorii etc., decat cele
comercializate pe Site si care sunt utilizate pentru a crea o grafica
ambientala placuta, prezenta lor in acele imagini fiind doar cu caracter
exemplificativ. Respectivele produse sau accesorii pot sa nu fie incluse in
componenta si/sau costurile Bunurilor respective si implicit nu vor fi livrate
impreuna cu acestea.
3.12. Informatiile, respectiv imaginile/pozele Bunurilor de pe Site au caracter
informativ, iar Bunurile livrate pot diferi de imaginile lor prezente pe Site
din punct de vedere al culorii sau nuantei.
3.13. Promotiile/ofertele prezentate pe Site sunt valabile in limita stocului
disponibil. Promotiile sunt valabile pe perioade limitate de timp, de regula
mentionate. In cazul in care nu se mentioneaza o perioada de timp, acestea sunt
valabile in limitele stocurilor disponibile.
3.14. Prezenta Bunurilor pe Site NU garanteaza
existenta lor in STOC.
Verificarea stocului se poate face numai prin procesarea Comenzii. În cazul în
care Bunul nu se va mai regăsi în stoc, Vanzatorul își rezervă dreptul să
anuleze în mod unilateral comanda și să restituie banii Cumpărătorului.
3.15. apicolavalcea.ro isi rezerva dreptul de a modifica pretul Bunurilor
si/sau Serviciilor afisate pe Site, fara o instiintare/notificare prealabila,
in conformitate cu Politica sa Comerciala si de Vanzari. Vanzatorul isi rezerva
dreptul sa completeze si sa modifice orice alta informatie de pe Site, fara
nici o anuntare prealabila.
3.16. Pentru o buna informare a sa, Cumparatorul va monitoriza permanent
Termenii si Conditiile Online, care pot fi actualizate, modificate si completate
oricand de Vanzator.
3.17. In cazul unor neintelegeri se aplica Termenii si Conditiile Online
valabile la momentul aparitiei neintelegerii intre Parti si notificarii
acesteia in scris de catre Cumparator catre Vanzator.
3.18. Prin folosirea Site-ului, Utilizatorul/Clientul/Cumparatorul este
singurul responsabil pentru toate activitatile care decurg prin folosirea
acestuia. De asemenea, acesta raspunde pentru orice daune materiale,
intelectuale sau electronice sau de orice alta natura produse Site-ului,
Continutului, Vanzatorului sau oricarui tert cu care Vanzatorul are incheiate
contracte, in conformitate cu legislatia romana in vigoare.
4 DREPTUL DE PROPRIETATE INTELECTUALA SI INDUSTRIALA
4.1
Continutul, astfel cum este definit in prezentul Document incluzand, dar
nelimitandu-se la logo-uri, reprezentari stilizate, simboluri comerciale,
imagini statice, imagini dinamice, text si/sau continut multimedia prezentate
pe Site, sunt proprietatea exclusiva a Vanzatorul, acesteia fiindu-i rezervate
toate drepturile obtinute in acest sens in mod direct sau indirect (prin
licente de utilizare si/sau publicare).
4.2 Utilizatorului/Clientului/Cumparatorului/ nu ii este permisa
copierea, distribuirea, publicarea, transferul catre terte parti, modificarea
si/sau altfel alterarea, utilizarea, legarea la, expunerea, includerea oricarui
Continut in orice alt context decat cel original intentionat de Vanzator,
includerea oricarui Continut in afara Site-ului, indepartarea insemnelor care
semnifica dreptul de autor al Vanzatorului asupra Continutului precum si
participarea la transferul, vanzarea, distributia unor materiale realizate prin
reproducerea, modificarea sau afisarea Continutului, decat cu acordul scris
expres al Vanzatorul.
4.3 Orice Continut la care Utilizatorul/Clientul/Cumparatorul
are si/sau obtine acces prin orice mijloc, se afla sub incidenta Documentului,
in cazul in care Continutul nu este insotit de un acord de utilizare specific
si valid incheiat intre Vanzatorl si acesta, si fara nicio garantie implicit
sau expres formulata din partea Vanzatorului cu referire la acel Continut.
4.4 Utilizatorul/Clientul/Cumparatorul/
poate copia, transfera si/sau utiliza Continutul numai in scopuri personale sau
non-comerciale, numai in cazul in care acestea nu intra in conflict cu
prevederile Documentului.
4.5 In cazul in care Vanzatorul confera
Utilizatorului/Clientului/Cumparatorului/ dreptul de a utiliza sub forma
descrisa intr-un acord de utilizare distinct, un anumit Continut, la care
Utilizatorul/ Clientul/Cumparatorul are sau obtine acces in urma acestui acord,
acest drept se extinde numai asupra acelui sau acelor Continuturi definite in
acord, numai pe perioada existentei acestuia sau acestor Continuturi pe Site
sau a perioadei definite in acord, conform conditiilor definite, in cazul in
care acestea exista si nu reprezinta un angajament contractual din partea
Vanzatorului pentru respectivul Utilizator/Client/Cumparator sau oricare alt
tert care are/obtine acces la acest Continut transferat, prin orice mijloc si
care ar putea fi sau este prejudiciat in orice mod de pe urma acestui Continut,
in timpul sau dupa expirarea acordului de utilizare.
4.6 Niciun Continut transmis catre Utilizator, Client, sau
Cumparator, prin orice mijloc de comunicare (electronic, telefonic, etc.) sau
dobandit de acesta prin accesare, vizitare si/sau vizualizare nu constituie o
obligatie contractuala din partea Vanzatorului si/sau al angajatului/prepusului
Vanzatorului care a mijlocit transferul de Continut, in cazul in care aceasta
exista, fata de respectivul Continut.
4.7 Este interzisa orice utilizare a Continutului in
alte scopuri decat cele permise expres prin prezentul Document sau prin
acordul de utilizare care il insoteste, in cazul in care acesta exista.
5 COMANDA
5.1
Clientul/Cumparatorul poate efectua Comenzi pe Site, prin adaugarea Bunurilor
si/sau Serviciilor dorite in Cosul de cumparaturi, urmand a finaliza Comanda
prin efectuarea platii prin una dintre modalitatile indicate expres pe Site. Odata
adaugat in Cos, un Bun si/sau un Serviciu este disponibil pentru achizitie in
masura in care exista stoc disponibil pentru aceasta. Adaugarea unui
Bun/Serviciu in Cos, in lipsa finalizarii Comenzii, nu atrage dupa sine
inregistrarea unei Comenzi, implicit nici rezervarea automata a
Bunului/Serviciului.
5.2 Pentru a duce la bun sfarsit o comanda, Cumparatorul
trebuie sa urmeze optiunea "finalizeaza comanda”, care, dupa introducerea
produselor in cos, ofera Cumparatorului posibilitatea de a opta intre: (i) a
utiliza contul sau existent pe site, pentru atentificare; sau (ii) a crea un
cont nou in scopul autentificarii; sau (iii) a finaliza rapid o comanda fara
deschiderea unui cont pe site. Ultima optiunea difera de primele doua prin
aceea ca orice potential Cumparator nu trebuie sa-si mai deschida un cont pe
site iar datele sale nu vor fi retinute permanent pe site, ci doar atata timp
cat este nevoie pentru procesarea comenzii si perfectarea vanzarii, datele
fiind sterse automat ulterior acestui moment. Totodata in lipsa unui cont pe
site, Cumparatorul nu va putea sa verifice istoricul achizitiilor sale pe site
si la orice noua intentie de achizitie online, pe site, va trebui sa-si
introduca din nou toate datele, ca si la prima achizitie. Prin finalizarea Comenzii
Cumparatorul garanteaza ca toate datele furnizate de acesta, necesare
procesului de cumparare, sunt corecte, complete si adevarate la data plasarii
Comenzii.
5.3 Prin finalizarea Comenzii, Cumparatorul consimte ca
Vanzatorul poate sa il contacteze, prin orice mijloc disponibil/agreat de
Vanzator, in orice situatie in care este necesara contactarea Cumparatorului.
5.4 Vanzatorul poate anula Comanda efectuata de
catre Cumparator, in urma unei notificari prealabile adresate Cumparatorului,
fara nicio obligatie ulterioara a vreunei Parti fata de cealalta sau fara ca
vreo Parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese in urmatoarele
cazuri:
5.4.1 neacceptarea de catre banca emitenta a cardului Cumparatorului, a
Tranzactiei, in cazul platii online;
5.4.2 invalidarea Tranzactiei de catre procesatorul de carduri agreat de
Vanzatorul, in cazul platii online;
5.4.3 datele furnizate de catre Client/Cumparator, pe Site sunt nereale,
incomplete si/sau incorecte;
5.4.4 In cazul unei erori cu privire la pretul produselor, generate de
comunicarea tehnica gresita dintre programul de gestiune si preturi al
Vanzatorului si site-ul www.casarusu.ro. In nicio situatie nu se pune problema
de nerespectare a drepturilor consumatorului.
5.5 In cazul in care un Bun si/sau Serviciu comandat de
catre Cumparator, nu poate fi livrat de catre Vanzator, acesta din urma va
informa Clientul/Cumparatorul asupra acestui fapt si va returna in contul
Cumparatorului contravaloarea Bunului si/sau Serviciului, in termen de maxim 14
(paisprezece) zile de la data la care Vanzatorul a luat la cunostinta acest
fapt sau de la data la care Cumparatorul si-a exprimat in mod expres intentia
de reziliere a Contractului.
5.6 Disponibilitatea unui Bun va fi afisata in
Site dupa cum urmeaza:
Disponibil online –
avem mai mult de 3 bucati in stocul Vanzatorului
Stoc limitat –
avem mai putin de 3 bucati in stocul Vanzatorului
Stoc epuizat –
Nu mai exista pe stoc
La Comandă –
bunul nu exista in stocul Vanzatorului si urmeaza a fi comandat de Vanzator de
la Furnizor
5.7 Posibilitatea anularii unei comenzi este disponibila prin trimiterea
unui e-mail catre adresa: contact@apicolavalcea.ro
Daca v-ati razgandit si nu mai doriti un Bun din comanda,
doriti alt Bun decat cel comandat sau nu mai doriti niciunul dintre
Bunurile comandate, ne puteti anunta cat mai repede la nr. de telefon:
+40745130131 sau pe adresa de e-mail: contact@apicolavalcea.ro. Colegii nostri
de la Relatii Clienti vor face tot posibilul sa va modifice sau sa va anuleze
Comanda.
5.8 Dupa ce ati inregistrat comanda, puteti
urmari statusul acesteia din contul Dvs. de Client, in sectiunea "Comenzile
mele”.
6 FACTURARE – PLATA
6.1
Preturile Bunurilor afisate in cadrul
Site-ului www.apicolavalcea.ro sunt
in lei (RON) si reprezinta pretul final , societatea fiind neplatitoare de tva.
conform legislatiei in vigoare.. Facturarea Bunurilor achizitionate se face folosind informatiile
furnizate de Cumparator in formularul destinat in acest sens, care se gaseste
pe Site. Apicolavalcea.ro nu raspunde de corectitudinea informatiilor furnizate
de Cumparator pentru factura.
6.2 Pretul, modalitatea de plata, termenul de plata, termenul
de livrare sunt specificate in fiecare Comanda. Vanzatorul va emite catre
Cumparator o factura pentru Bunurile si/sau Serviciile livrate, obligatia
Cumparatorului fiind sa furnizeze toate informatiile necesare emiterii facturii
conform cu legislatia in vigoare.
6.3 Vanzatorul va transmite Cumparatorului
factura aferenta Comenzii ce contine Bunuri si/sau Servicii vandute de
Vanzator, precum şi pentru orice alte plati aferente Comenzii, exclusiv in
format electronic, prin adaugarea facturii in Contul Cumparatorului sau prin
posta electronica, la adresa de e-mail mentionata de Cumparator in Contul sau.
6.4 Pentru o corecta comunicare a facturii aferente
Comenzii, Cumparatorului ii revin obligatiile de a-si actualiza ori de cate ori
este cazul datele din Contul si de a le comunica prin e-mail Vanzatorului si de
a accesa informatiile si documentele aferente fiecarei Comenzi, existente in
Cont.
6.5 Prin aceasta modalitate de comunicare, Cumparatorul,
accesand Contul sau e-mail-ul furnizat la deschiderea Contului, va detine o
evidenta a facturilor emise de Vanzator, putandu-le salva si arhiva la randul
sau in orice moment si in orice modalitate doreste.
6.6 Prin trimiterea Comenzii, Cumparatorul isi exprima acordul sa
primeasca facturile in format electronic, prin adaugarea acestora de catre
Vanzatorul in Cont sau prin intermediul postei electronice, la adresa de e-mail
mentionata in Contul sau.
6.7 In cazul in care aceste informatii sunt
indisponibile mai mult de 48 (patruzecisiopt) de ore in Cont sau in email-ul
furnizat, va rugam sa ne sesizati acest aspect pe adresa de e-mail: contact@apicolavalcea.ro.
6.8 Datele cardului bancar/de plata ale Clientului/
Cumparatorului nu vor fi accesibile pentru Vanzator si nici nu vor fi stocate
de catre de Vanzator sau de catre procesatorul de plati integrat in Site, ci
doar de catre institutia de autorizare a Tranzactiei (de exemplu o Banca sau un
IFN) sau o alta entitate autorizata sa presteze servicii de stocare date de
identificare a cardului, cu respectarea dispozitiilor incidente in domeniul
stocarii datelor, despre a carei identitate Clientul/ Cumparatorul va fi
informat, anterior introducerii datelor.
6.9 Entitatea autorizata sa presteze servicii de stocare a
datelor de card este EuroPayment
Services S.R.L., o societate organizată în baza legii române,
având sediul în Str. Mizil, nr. 2C, Bloc Socum, etaj 1, dreapta, Sector 3,
București, România, înregistrată la Registrul Comerțului cu numărul
J40/9950/2006, cod unic de înregistrare RO18773866, societate care detine
proprietatea asupra portalului de plati "EUPLATESC” (utilizat de Vanzator in
procesul de vanzari online) si care gestioneaza functionarea acestuia.
6.10 Cumparatorul/Clientul va avea la dispozitie mai multe
modalitati de plata, descrise mai jos:
- plata online cu cardul
bancar in contul Vanzatorului, indicat pe Site;
- plata prin virament cu
Ordin de Plata in contul Vanzatorului, indicat pe Site;
- plata ramburs
efectuata catre reprezentantul Firmei de Curierat care va livra Bunul;
In cazul optarii pentru plata pretului Bunului prin virament bancar cu Ordin de
Plata, va rugam sa indicati in mod expres numarul Comenzii (facturii proforma)
in cadrul Ordinului de Plata, pentru o mai eficienta gestionare a platilor de
catre Vanzator.
ATENTIE:
Prin exceptie la cele mentionate mai sus, in cazul efectuarii unei comenzi
pentru un bun care are ca status: La
Comandă, sau a unei comenzi mixte care cuprinde cel putin un
bun care are ca status: La
Comandă, Vanzatorul poate decide sa ofere
Cumparatorului/Clientului ca si optiune de plata exclusiv plata online cu cardul bancar in
contul Vanzatorului, Cumparatorul/Clientul nebeficiind in acest
caz si de celelalte optiuni de plata mentionate mai sus. Modalitatile de plata
permise vor putea fi vizualizate la momentul finalizarii comenzii.
6.11 In cazul optarii de catre Client pentru efectuarea platii
pretului prin sistemul de plata online sau prin virament bancar cu Ordin de
Plata, in vederea achizitionarii oricarui Bun ori Serviciu de pe Site,
Vanzatorul nu va livra Bunul achizitionat/comandat de pe Site, pana cand Pretul
Bunului si/sauServiciilor nu intra contul Vanzatorului. In situatia in care
Pretul Bunului si/sau Serviciilor nu intra in Contul Vanzatorului in termen de
15 zile calendaristice de la data efectuarii Comenzii, Comanda va fi anulata si
se considera a nu fi existat, Vanzatorul fiind exonerat de orice raspundere, de
orice natura fata de Client.
6.12 Pentru motive de securitate a Tranzactiilor este recomandat ca
Utilizatorul/ Cumparatorul sa nu ramana logat pe Site si sa nu seteze optiunea
de logare automata pe dispozitivele mobile. Deasemenea, nu este recomandata
divulgarea parolei de acces in cont si se recomanda folosirea unei parole cat
mai complexe care sa asigure acesteia un grad mai puternic de securitate (de
ex.: sa contina cel putin opt caractere, incluzand litere mari, litere mici,
cifre si caractere speciale).
7 CONDITII DE LIVRARE A BUNURILOR
7.1 Documentele care insotesc Bunul
la livrare
La livrare, Bunul va fi insotit de urmatoarele documente: certificat de
garantie (include instructiunile de utilizare) si schita de montaj (daca este
cazul) precum si orice alt act solicitat de legislatia in vigoare la momentul
livrarii.
7.2 Modificarea
conditiilor de livrare. Anularea unei livrari
Posibilitatea anularii unei livrari este disponibila prin trimiterea unui e-mail
catre adresa: contact@apicolavalcea.ro.
Daca v-ati razgandit si doriti sa modificati adresa de livrare, sau doriti
anularea totala a livrarii, ne puteti anunta cat mai repede la nr. de telefon:
+40745130131 sau pe adresa de e-mail: contact@apicolavalcea.ro. Colegii nostri
de la Relatii Clienti vor face tot posibilul sa va modifice detaliile
livrarii sau sa va anuleze livrarea. Comanda poate fi anulata doar pana la
momentul la care Bunul este predat din depozitul Vanzatorului catre
transportatorul propriu/firma de curierat (status de verificat Comanda –
"predat la transportator/curier - in curs de livrare”)
7.3 Termene
de livrare
Vanzatorul se obliga sa livreze prin intermediul unei firme de curierat Bunul
comandat si achizitionat, in cel mai scurt interval de timp posibil, intr-un
termen de maxim 10 (zece) de zile de la data efectuarii Comenzii.
ATENTIE:
In situatia produselor care au ca status: LA COMANDĂ, termenul maxim de livrare
este de cel putin 30 de zile.
Termenele de livrare sunt asumate de Vanzator, cu excepţia perioadelor legale
de sărbători (ex.: de Paşti, de Craciun, etc.), a promotiilor de Black Friday
sau a altor campanii, când procesarea şi livrarea unei Comenzi poate dura mai mult.
Vanzatorul își rezervă dreptul să întârzie sau să anuleze livrări ale Bunurilor
achizitionate online dacă acestea nu pot fi onorate din motive independente de
Vanzator, precum cauzele de forta majora (inclusiv, dar nelimitandu-se la
restrictii legate de Pandemia de virus SARS-CoV-2/COVID-19).
7.4 Detalii
privind livrarea
Vanzatorul va asigura ambalarea corespunzatoare a Bunurilor si va asigura
transmiterea documentelor care insotesc Bunul.
Vanzatorul va efectua livrarea Bunurilor si prestarea Serviciilor numai pe
teritoriul Romaniei.
Daca trebuie livrate Bunuri la termene de livrare diferite, toate Bunurile vor
fi colectate si livrate o singura data, la termenul cel mai lung prevazut in
oricare dintre Comenzile aceluiasi Cumparator.
In vederea finalizarii procesului de livrare, dupa verificarea vizuala a
Bunului, Cumparatorul va semna documentul de livrare care i se va pune la
dispozitie de reprezentantul Vanzatorului/angajatul firmei de curierat care
face livrarea.
Va recomandăm să verificați integritatea ambalajelor Bunului la livrare,
împreună cu un reprezentant al Vanzatorului sau al firmei de curierat, înainte
de a semna documentul care atesta livrarea.
In momentul receptiei produselor de la Curier, trebuie sa mentionati pe
documentele de transport daca: cutiile produselor sunt lovite, murdare, rupte
sau incomplete in vederea eficientizarii procesului de inlocuire a
Bunului/subansamblului acelui Bun, daca este cazul.
Livrarea nu include montajul. De aceea, defectele rezultate in urma montajului necorespunzator
nu pot fi imputate Vanzatorului.
Livrarea presupune transportul Bunului la adresa solicitata si predarea
acestuia in fata usii casei sau blocului in care este situat apartamentul. In
cazul in care reprezentantii Vanzatorului, firmei de curierat considera ca este
posibil ca livrarea in locul indicat de Client este de natura sa deterioreze
Bunul, il vor informa in acest sens pe Client si vor inregistra aspectele
semnalate in documentul de livrare. Clientul are dreptul de a accepta livrarea
cu ignorarea aspectelor semnalate, insa in aceasta situatie, Vanzatorul este
exonerat de orice raspundere cu privire la eventualele deteriorari ale Bunului.
In ziua programata pentru livrare veti fi contactat de un reprezentant al
Vanzatorului sau al firmei de curierat agreata de Vanzator pentru comunicarea
intervalului orar de livrare.
Important:
- in ziua si in intervalul orar al livrarii este necesar ca la adresa de
livrare sa fie prezenta o persoana cu varsta de peste 18 ani pentru preluarea
Bunului;
- in situatia in care locuiti la bloc sau intr-o casa cu etaj, va rugam sa va
asigurati ca exista cai de acces corespunzatoare pe scara blocului/casei cu
etaj pentru urcarea mobilierului la etaj;
- va rugam sa va asigurati ca dimensiunile si/sau volumul Bunului permit
introducerea acestuia in locuinta/camera/incaperea Dvs. In acest scop, puteti
viziona dimensiunile Bunurilor care sunt afisate pe Site si sa verificati
accesul in locuinta/camera/incapere prin masuratori la fata locului, inclusiv a
usilor de intrare in imobilul de locuinte si in apartament.
ATENTIE: IN CONTEXTUL
PANDEMIEI DE SARS-CoV-2/COVID-19, va rugam sa va luati toate masurile de
siguranta la livrarea Bunurilor; in masura
posibilitatilor, va rugam sa va protejati la momentul livrarii prin purtarea
unei masti si a unor manusi de protectie. Va rugam sa respectati distanta
sociala de minim 1, 5 m intre Dvs. si reprezentantul Vanatorului sau al firmei
de curierat.
Pe perioada prescrisa de autoritatile competente din domeniu, atat Vanzatorul
cat si firma de curierat doteaza personalul care efectueaza livrarile cu
echipament de protective: masca si manusi de protectie.
7.5 Costurile
de livrare
Costul serviciului de livrare este calculat automat in cadrul platformei noastre
online in functie de greutatea si valoarea comenzii, dupa cum urmeaza:
GRATUIT - pentru comenzi cu valoarea de minimum 1000 lei
20 lei - pentru comenzi cugreutatea cuprinsa intre 0 – 2kgi;
25 lei - pentru comenzi cu greutatea cuprinsa intre 2kg-5kg;
35 lei - pentru comenzi cu greutatea cuprinsa intre 5kg-8kg
8 GARANTII
8.1
Toate Bunurile comercializate de catre Vanzatorul beneficiaza de conditii de
garantie conform legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale
Vanzatorului. Bunurile achizitionate prin intermediul Site-ului vor fi insotite
de certificate de garantie, la livrare. Certificatele de garantie ce insotesc
Bunurile se vor regasi impreuna cu recipisa (AWB-ul) firmei de curierat, sau
vor fi inmanate personal, in situatia in care livrarea se face cu flota proprie
de transport. La solicitarea Clientului certificatele de garantie pot fi
transmise si pe email.(link catre certificate de garantie)
8.2 Pentru o corecta comunicare a certificatului de garantie aferent
Bunului din Comanda, Cumparatorului ii revin obligatiile de a-si actualiza
datele din Contul sau ori de cate ori este cazul si sa acceseze informatiile si
documentele aferente fiecarei Comenzi, existente in Cont.
9 TRANSFERUL PROPRIETATII BUNURILOR
9.1
In functie de modalitatea de achizitie si/sau de modalitatea de plata aleasa de
Cumparator, Proprietatea asupra Bunurilor va fi transferata de la Vanzator
catre Client/Cumparator astfel:
in cazul efectuarii platii online sau prin virament bancar (cu Ordin de Plata)
inainte de livrare - la momentul realizarii livrarii, in locatia indicata in
Comanda;
in cazul efectuarii platii ca ramburs la livrare – la momentul realizarii
livrarii in locatia indicata in Comanda, dar nu inainte de remiterea pretului
de catre Client/Cumparator catre reprezentantul firmei de curierat, in cazul in
care livrarea se face prin intermediul unei firme de curierat;
in cazul efectuarii platii direct la livrare – la momentul realizarii livrarii
in locatia indicata in Comanda, dar nu inainte de remiterea pretului de catre
Client/Cumparator catre reprezentantul Vanzatorului, in cazul in care livrarea
se face prin flota proprie a Vanzatorului.
Prin livrare se intelege predarea Bunului si a documentelor care il insotesc,
conform prezentului Document si semnarea de primire a documentului de transport
al Bunului, furnizat de curier sau personalul vanzatorului, la momentul
predarii acestuia.
10 DREPTUL DE RETRAGERE
10.1
Cumparatorul are dreptul sa se retraga din Contract, respectiv sa returneze un
Bun sau sa renunțe la un Serviciu neprestat inca, în termen de 14 zile
calendaristice, fara invocarea niciunui motiv si fara a suporta alte costuri
decât cele mentionate expres in prezentul Document. Astfel, perioada de
returnare a unui Bun sau renunțare la un Serviciu neprestat inca, expiră în termen
de 14 zile de la:
ziua în care Cumparatorul intră în posesia fizică a Bunului
achizitionat online;
ziua în care Cumparatorul intră în posesia fizică a ultimului Bun – în cazul în
care Cumparatorul comandă printr-o singură Comandă Bunuri multiple cu termene
de livrare separate;
ziua în care Cumparatorul intră în posesia fizică a ultimului Bun din ultimul
lot sau a ultimei piese dintr-un Bun – în cazul livrării unui Bun care constă
din mai multe loturi sau piese.
10.2 In cazul exercitarii dreptului de retragere, Cumparatorul va returna
Bunurile fara intarziere nejustificata si in decurs de cel mult 14 zile de la
data la care a comunicat Vanzatorului decizia sa de retragere din Contract.
Termenul este respectat daca Bunurile sunt returnate de Cumparator inainte de
expirarea perioadei de 14 zile. Bunurile trebuie sa fie returnate in
conditii de siguranta.
10.3 In situatia exercitarii dreptului de retragere, Cumparatorul
poate opta pentru inlocuirea Bunului returnat cu un alt Bun disponibil pentru
vanzare, situatia in care i se va rambursa doar diferenta dintre valoarea
Bunului returnat, in conditiile prezentului Document si pretul noului Bun, sau,
dupa caz, Cumparatorul va achita diferenta de pret, daca valoarea Bunului
disponibil ales la schimb este mai mare.
10.4 In cazul in care Cumparatorul decide sa se retraga din
Contract, in termenul legal mai sus specificat, va solicita neechivoc in scris
acest lucru, prin e-mail la adresa: contact@apicolavalcea.ro.
Bunurile se returneaza, in masura posibilului, in ambalajul original, insotite
de factura si/sau bonul fiscal de achizitie, precum si documentele aferente
(fise tehnice, manuale de utilizare, documentatie tehnica, certificate de
garantie si/sau conformitate). Bunurile care necesita montare in vederea
utilizarii care au fost montate de Cumparator in interiorul termenului de
retragere, trebuie returnate demontate. Demontarea se va face de o asemenea
maniera incat Bunul achizitionat sa nu fie afectat de operatiunea de demontare,
astfel incat sa poata fi revandut ca nou.
Bunul se va preda pentru retur de catre Cumparator in baza unui document de
predare-primire.
10.5 Regula in ceea ce priveste Costurile de retur este aceea ca acestea sunt
in sarcina Cumparatorului/Clientului, care ia act de aceasta prevedere prin
aderarea la prezentul document Termeni si Conditii Online.
10.6 In cazul in care Clientul/Cumparatorul solicita
retragerea din Contract in cadrul termenului legal de retragere din Contract,
trebuie sa returneze si eventualele cadouri care au insotit Bunul respectiv.
10.7 In cazul in care Comanda este achitata, Vanzatorul va
rambursa suma in maxim 14 (paisprezece) zile de la data informarii Vanzatorului
de catre Cumparator asupra deciziei sale de retragere din Contract, dar isi
rezerva dreptul de a diminua valoarea Bunurilor, conform clauzelor de mai jos.
Suma va fi returnata dupa cum urmeaza:
10.7.1 pentru Comenzile achitate cu card bancar, prin restituire in contul din
care a fost efectuata plata;
10.7.2 pentru Comenzile achitate cu OP -> prin virament bancar in contul
transmis de Client/Cumparator;
10.7.3 pentru Comenzile, achitate ramburs, prin restituirea contravalorii
Bunului in contul bancar transmis de Client/Cumparator;
10.7.4 pentru Comenzile achitate prin card de credit, prin restituirea
contravalorii Bunului in contul bancar transmis de Client/Cumparator;
ATENTIE: Returnarea Pretului se face exclusiv in contul indicat expres de
Client/Cumparator in scris, transmis in formularul completat sau prin e-mail
Vanzatorului in acest scop. Nu se fac returnari in numerar sau ramburs.
10.8 In caz de solicitare de retragere a
Clientului/Cumparatorului din Contract, cu titlu de exceptie de la termenul de
14 zile, Vanzatorul are dreptul de a amana rambursarea sumei pana la primirea
Bunului(-rilor) si efectuarea receptiei calitative/cantitative – evaluarea
starii Bunului.
10.9 In cazul exercitarii dreptului de retragere, returul Bunurilor se va
efectua prin intermediul Vanzatorului sau al firmei de curierat contractate de
acesta care a afectuat livrarea initiala sau care este indicat expres de
Vanzator. Cumparatorul poate opta insa pentru orice forma de expediere a
Bunului atata timp cat aceasta asigura si garanteaza integritatea si siguranta
Bunului pe cheltuiala proprie. Estimativ, costul expedierii retur, in cazul
exercitarii dreptului de retragere de catre Cumparator, va fi egal cu costul
transportului de la livrare daca se respecta acelasi tip de ambalare
(palet/colet) exceptand situatia in care Bunul a fost achizitionat in urma unei
campanii de marketing ce include transportul gratuit. In aceeasta situatie cat
si in situatia in care Bunul a ajuns la Cumparator pe palet iar acesta vrea sa
o trimita retur vrac (la nivel de colet) costul transportului retur va fi
comunicat Cumparatorului si va fi dedus din valoarea Bunului returnat.
In situatia in care returul are loc ca urmare a existentei unor neconformitati
la Bunurile livrate din motive imputabile Vanzatorului (exemplu: a fost livrat
un alt Bun decat cel comandat, sau Bunul comandat este distrus/afectat etc.),
costul returului este suportat de Vanzator
Din ratiuni logistice si de organizare interna a Vanzatorului, returul se va
face pe cat posibil cu etichetele inițiale intacte și returnand toate
documentele cu care a fost livrat produsul.
10.10 Daca Bunul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi
vandut ca si nou ( accesorii sau parti ale Bunului lipsesc, Bunul este
deteriorat total ori partial, etc.), ne rezervam dreptul de a retine din
pretul achitat contravaloarea costurilor necesare pentru readucerea Bunului de
catre producator in starea initiala, sau de a refuza restituirea pretului. In
aceasta situatie Cumparatorul poate opta sa reintre in posesia Bunului returnat
Vanzatorului, transportul fiind suportat de catre Cumparator, comunicand in
acest sens optiunea sa Vanzatorului.
Vanzatorul isi rezerva dreptul de a limita serviciul de vanzare produse online
in cazul unor retururi repetate si/sau nejustificate si/sau exercitate cu
reacredinta de catre Cumparator, indiferent de tipul Bunului returnat.
Cumparatorul va fi informat printr-o notificare scrisa sau posta electronica,
atunci cand se constata un astfel de comportament incorect, anterior impunerii
unor astfel de restrictii cauzate de un comportament abuziv.
10.11 DIMINUAREA VALORII BUNURILOR RETURNATE
10.11.1 Deoarece în cazul vânzărilor la distanță Cumparatorul nu are
posibilitatea de a verifica Bunurile înainte de încheierea Contractului la
distanta dntre Parti, acesta are dreptul de a se retrage din Contract. Din
același motiv, Cumparatorului i se permite să verifice Bunurile pe care
le-a cumpărat în măsura în care este necesar pentru a stabili natura,
caracteristicile și modul de funcționare a Bunurilor.
10.11.2 Pentru a stabili natura, caracteristicile și modul de funcționare a
Bunurilor, Cumparatorul trebuie să le manipuleze și să le inspecteze în același
mod în care i s-ar permite să o facă într-un magazin fizic real.
10.11.3 Cumparatorul este responsabil pentru diminuarea valorii Bunurilor, care
rezultă din manipulări sau alt gen de actiuni contrare recomandarilor
privind utilizarea si intretinerea mentionate in certificatele de garantie si
fisele tehnice (care au dus la devalorizarea Bunurilor), altele decât cele
necesare pentru determinarea naturii, calităților și funcționării normale a
Bunurilor.
10.11.4 In cazul in care Cumparatorul își exercită dreptul de retragere după ce
a utilizat Bunurile într-o măsură care depășește limita necesară stabilirii
naturii, caracteristicilor și modului de funcționare a acestora, Cumparatorul
este responsabil pentru eventuala diminuare a valorii Bunurilor.
10.11.5 Accesoriile aflate în cutia Bunului precum și ambalajul original al
acestuia fac parte integrantă din Bun. Daca un Bun este alcatuit din mai
multe componente/module (de exemplu: produsele de mobilier modulare etc.),
toate aceste componente fac parte din Bun. Ca urmare, Cumparatorul are
obligatia atunci cand isi exercita dreptul de retragere din Contract sa
returneze Bunul, pe cat posibil, in ambalajul original nedeteriorat, protejat
prin înfoliere cu folie pentru ambalat din plastic stretch sau ambalat în cutie
din carton (fără etichete lipite pe acesta, fără tăieturi, rupturi etc.) și
împreună cu toate componentele si accesoriile acestuia. Daca Bunul a fost
livrat paletat, in vederea respectarii obligatiilor de mediu, Cumparatorul va
returna si paletul impreuna cu Bunul.
10.11.6 Bunurile returnate ce prezinta urme de folosire sau de uzură (pete,
zgârieturi, îndoituri, fisuri, lovituri, decolorari, rupture, lipsa de
componente si/sau accesorii, etc.) se accepta retur numai dupa aducerea lor la
conformitate, implicand costurile de igienizare, cosmetizare, reparare,
înlocuire a eventualelor piese deteriorate și aducere la o formă comercială, în
vederea vânzării ca Bun Recondiționat. Valorea finală se stabilește de Vanzator
în funcție de valoarea pieselor ce trebuie înlocuite și a manoperei de
recondiționare sau ca diferența dintre valoarea inițială a Bunului nou și
valoarea de revânzare a Bunului folosit si se comunica Cumparatorului pe
e-mail.
10.11.7 Orice diminuare a valorii Bunurilor rezultata din manipularea acestora,
altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calităților și
funcționării Bunurilor este in responsabilitatea Cumparatorului. Pentru
claritate, din pretul total al Bunului returnat, Vanzatorul va retine o suma de
bani ce reprezinta diminuarea valorii Bunului si dupa caz, valoarea
transportului retur. Contravaloarea taxei de diminuare si - dupa caz a valorii
transportului retur - vor fi comunicate catre Cumparatorului dupa efectuarea
receptiei calitative si cantitative a Bunurilor returnate. In situatia in
care Cumparatorul nu accepta aceasta diminuare, Vanzatorul poate trimite inapoi
produsul catre Cumparator cu conditia ca acesta sa plateasca taxele de
transport
10.12 BUNURI/SERVICII EXCEPTATE DE LA DREPTUL DE RETRAGERE
10.12.1 Sunt exceptate de la dreptul de retragere din Contract următoarele:
prestările de servicii, după prestarea completă a Serviciilor, dacă executarea
a început cu acordul prealabil expres al Cumparatorului, materializat prin
Comanda şi numai după ce acesta a confirmat că a luat cunoştinţă prin acest
Document de faptul că îşi va pierde dreptul la retragere după executarea
completă a Serviciilor de către Vanzator;
10.12.2 Prin acceptarea Documentului, Cumparatorul este informat că, în
cazul exercitarii dreptului de retragere, daca Bunurile pentru care
si-a exprimat optiunea returnarii prezintă urme de uzură, zgârieturi,
lovituri, șocuri mecanice sau, după caz, electrice, sau deteriorare prin
manipulare, asamblare, montare, dezasamblare sau ardere, sau are accesorii
lipsă, Vânzătorul își rezervă dreptul unilateral de a decide neacceptarea
returului si/sau de a opri o sumă din valoarea Bunului, sumă ce va fi
comunicată după evaluarea prejudiciilor aduse Bunului(-urilor), ca urmare a
evaluarii starii Bunului pe baza receptiei calitative si cantitative efectuate
de Vanzator.
11 CONFIDENTIALITATE
11.1
Vanzatorul va pastra confidentialitatea informatiilor de orice natura pe care
le furnizati. Dezvaluirea informatiilor furnizate se va putea face doar in
conditiile mentionate in prezentul Document.
11.2 Nicio declaratie publica, promovare, comunicat de presa
sau orice alt mod de dezvaluire catre terte parti nu va fi facuta de Cumparator/Client
cu privire la Comanda/Contract, fara consimtamantul prealabil scris al
Vanzatorului.
11.3 Prin transmiterea de informatii sau materiale prin intermediul
acestui Site, oferiti si permiteti Vanzatorului acces nerestrictionat si
irevocabil la acestea, dreptul de a utiliza, reproduce, afisa, modifica,
transmite si distribui aceste materiale sau informatii. Sunteti, de asemenea,
de acord ca Vanzatorul sa poata utiliza liber, in interes propriu, aceste
informatii, idei, concepte, know-how-uri sau tehnici pe care ni le-ati trimis
prin intermediul Site-ului. Vanzatorul nu va constitui subiect de obligatii
referitoare la confidentialitatea informatiilor trimise, daca legislatia in
vigoare nu prevede alte specificari in acest sens.
12 PROMOTII, CAMPANII, OFERTE SI MESAJE PUBLICITARE
12.1.
Vanzatorul poate publica pe Site informatii ori mesaje despre Bunuri, Servicii
si/sau Promotii practicate de catre acesta, intr-o anumita perioada si in
limita stocului disponibil.
12.2. Promotiile/ofertele prezentate pe Site sunt valabile in limita
stocului disponibil. Promotiile sunt valabile pe perioade limitate de timp, de
regula mentionate in mesajele ce le insotesc.
12.3. Vanzatorul poate retrage sau poate modifica o oferta de Bunuri
si/sau Servicii, in orice moment, fara a datora cuiva penalitati sau alt gen de
daune, de orice natura.
12.4. Tarifele afisate pe Site taiate de o linie semnifica pretul de
lista, iar pretul netaiat este pretul pe care trebuie sa il plateasca Clientul
pentru achizitionarea Bunului/Serviciului, in cazul in care sunt
Bunuri/Servicii in promotie. Ele nu includ tariful aferent Serviciului de
transport. Astfel, se evidentiaza promotia pentru fiecare Bun/Serviciu,
prezentand pretul initial (taiat), respectiv pretul de promotie (de plata).
12.5. Toate informatiile din evenimentele de vanzare folosite pentru
descrierea Bunurilor/Serviciilor, caracteristici si greutate, a preturilor, a
stocurilor per Bun si/sau a Serviciilor disponibile pe Site (imagini
statice/dinamice/prezentari multimedia link-uri catre alte site-uri etc.) nu
reprezinta o obligatie contractuala din partea Vanzatorului, acestea fiind cu
titlu de prezentare.
13 COMUNICARI COMERCIALE
13.1
Utilizatorul/Cumparatorul/ Clientul isi poate modifica in orice moment optiunea
cu privire la acordul dat Vanzatorului pentru Comunicarile Comerciale continand
informatii generale si tematice inclusiv informatii cu privire la oferte sau
promotii, dupa cum urmeaza:
prin contactarea Vanzatorului si transmiterea unui mesaj clar privind dezabonarea.
In urma achizitionarii unui Bun si/sau Serviciu, Vanzatorul va putea transmite
Cumparatorului/ Clientului Comunicari Comerciale cu privire la:
sugestii de Bunuri sau Servicii recomandate a fi utilizate impreuna cu Bunul
si/sau Serviciul achizitionat;
Solicitare feed-back privind experienta avuta pe Site, cu ocazia efectuarii
achizitiei online, si/sau privind experienta cu expedierea Bunului/prestarea
Serviciilor, cu ocazia primirii Bunului/prestarii Serviciului la adresa
indicata;
Newsletter, dar numai in caz de abonare la acest gen de serviciu; Newsletter-ul
se poate trimite si Utilizatorului care nu a achizitionat inca vreun
Bun/Serviciu de pe Site, dar care si-a create un Cont pe Site si si-a exprimat
acordul pentru primirea iunor astfel de Comunicari.
Utilizatorul/Clientul se poate dezabona, in orice moment, de la Comunicarile
Comerciale mentionate in prezentul Document, de mai sus prin accesarea
link-ului de dezabonare afisat in mesajele comerciale primite de la Vanzator
sau prin contactarea Vanzatorului in acest sens.
De asemenea, pentru imbunatatirea ofertei de Bunuri si Servicii si a
experientei de cumparare, vom folosi datele Dvs. pentru efectuarea de cercetari
de piata si sondaje de opinie. Informatiile obtinute in urma acestor cercetari
de piata si a sondajelor de opinie nu vor fi utilizate in scopuri publicitare
ci doar in cele mentionate mai sus. Raspunsurile Dvs. la cercetarile de piata
si sondajele de opinie nu vor fi asociate cu identitatea Dvs. si nici transmise
catre terți și nici nu vor fi publicate. Puteti obiecta la utilizarea datelor
in scopuri de cercetare de piata si sondaje de opinie in orice moment, prin
accesarea link-ului de dezabonare afisat in mesaj sau prin contactarea
Vanzatorului in modalitatile mentionate in prezentul Document.
14 Review-uri. Comentarii. Intrebari si Raspunsuri
Scrierea
de Review-uri, Comentarii, Intrebari si Raspunsuri se poate face, de catre
Utilizatori/Clienti/Cumparatori, in sectiunile "Contact” si "Review-uri”.
Informatiile inscrise pot fi atat pozitive, cat si negative si se vor referi la
caracteristicile si modul de folosire al unui Bun sau Serviciu.
In momentul inregistrarii unui anumit Review/Comentariu/Intrebare/Raspuns pe
Site, Utilizatorii/Clientii/Cumparatorii acorda Vanzatorului un drept
neexclusiv, perpetuu, irevocabil si nelimitat teritorial de a utiliza,
reproduce, modifica, adapta, publica, traduce, distribui si de a afisa acest
Continut.
Fiecare Utilizator/Client/Cumparator, in momentul inscrierii de
Review/Comentariu/Intrebare/Raspuns in sectiunile mentionate, se angajeaza sa
respecte urmatoarele reguli:
sa faca referiri doar la caracteristici si/sau modul de utilizare al unui
anumit Bun si/sau Serviciu, evitand informatii legate de aspecte ce se pot
schimba (pret sau oferte promotionale) sau informatii care tin de modul
desfasurarii Comenzii;
sa foloseasca doar limba romana. Sunt permise si cuvintele sau expresiile care,
desi nu sunt considerate romanesti, sunt de larga utilizare in toate mediile
referitoare la domeniul respectiv;
sa utilizeze un limbaj corespunzator, neofensator, fara termeni care pot jigni
sau afecta oricare alt Utilizator/Client/Cumparator, ori Vanzatorul si/sau
personalul, angajatii, reprezentantii, prepusii, colaboratorii, consilierii
acestuia;
sa se asigure de incadrarea corecta a continutului introdus pe Site astfel:
orice Intrebare va fi inscrisa in sectiunea "Contact”, si orice Review va fi
inscris in sectiunea "Review-uri”;
sa se asigure ca informatiile introduse sunt realiste, corecte, neinselatoare
si in conformitate cu legile aplicabile, respectand astfel inclusiv drepturile
altor parti, drepturile de autor, de marca comerciala, de licenta sau alte
drepturi de proprietate, publicitate sau intimitate;
sa foloseasca aceasta facilitate doar pentru a comunica sau a obtine detalii
suplimentare referitoare la un anumit Bun si/sau Serviciu de pe Site fara a
face referire catre alte firme ce promoveaza vanzarea si cumpararea de produse
sau servicii;
sa nu furnizeze sau sa solicite, in niciun mod si in nicio masura, date
personale (detaliile de contact, informatii despre adresa de livrare sau de
domiciliu, numere de telefon, adrese de e-mail, nume si/sau prenume etc.) sau
orice alta informatie care poate determina dezvaluirea acestor date personale;
sa nu inscrie informatii si/sau detalii despre URL-uri (legaturi) din alte
site-uri comerciale ce desfasoara aceeasi activitate comerciala ca si
Vanzatorul;
sa nu incerce fraudarea serviciilor puse la dispozitie de catre Vanzator sau sa
inscrie Review-uri/Comentarii/Intrebari/Raspunsuri care sa contina materiale de
natura publicitara;
sa nu utilizeze Review-ul/Comentariul/Intrebarea/Raspunsul ca mijloc de
comunicare cu Vanzatorul, in acest sens se vor folosi datele de contact ale
Vanzatorului inscrise pe Site.
Pe langa o evaluarea realista critica, in momentul inscrierii unui Review,
Utilizatorul/Clientul/Cumparatorul va adauga si un Rating relevant pentru Bunul
sau Serviciul aferent. Review-urile, impreuna cu Rating-urile corespunzatoare
lor, vor influenta Rating-ul general al Bunului si/sau Serviciului, numar care
apare intre paranteze langa titlul acestora. Astfel, un Review insotit de un
Rating mare duce la o crestere a Rating-ului general, iar un Review insotit de
un Rating mic duce la o scadere a Rating-ului general.
Cand un Review/Comentariu/Intrebare sau Raspuns este semnalat de catre un
Utilizator/Client/Cumparator ca avand un continut inadecvat, dintr-o
perspectiva strict subiectiva, acest continut este examinat cu atentie de catre
Vanzator pentru a determina daca se incalca Termeni si Conditii Online de pe
Site. Textele sunt eliminate din Site numai dupa examinarea acestora de catre
Vanzator.
In cazul in care Vanzatorul constata incalcarea Termenelor si Conditiilor in
mod repetat, acesta isi rezerva dreptul de a suspenda posibilitatea
Utilizatorului/Clientului/Cumparatorului de a inscrie
Review-uri/Comentarii/Intrebari sau Raspunsuri in sectiunile "Intrebari si
raspunsuri ale clientilor” si "Review-uri” si chiar de a suspenda / elimina
contul acestuia de pe Site.
Pentru sesizari sau reclamatii legate de Bunul si/sau Serviciul achizitionat,
Cumparatorii au la dispozitie adresa de e-mail: contact@apicolavalcea.ro si numarul
de telefon: +40745130131. Termenul maxim de solutionare a reclamatiilor sau
sesizarilor este de 15 de zile calendaristice de la primirea acestora.
15 RASPUNDERE
Vanzatorul
nu poate fi responsabil pentru daune de orice fel pe care Cumparatorul sau
oricare terta parte o poate suferi ca rezultat al indeplinirii de catre
Vanzator a oricarei din obligatiile sale conform Comenzii si nici pentru daune
care rezulta din utilizarea Bunurilor si/sau Serviciilor dupa livrare si in
special pentru pierderea acestora.
Prin crearea si utilizarea Contului, Utilizatorul/Cumparatorul isi asuma
raspunderea pentru mentinerea confidentialitatii datelor de Cont (user si
parola) si pentru gestionarea accesarii Contului, si, in masura permisa de
legislatia in vigoare, fiind responsabil de activitatea derulata prin
intermediul Contului sau.
Prin crearea Contului si/sau utilizarea Continutului si/sau plasarea
Comenzilor, Utilizatorul/ Clientul Cumparatorul accepta in mod expres si fara
echivoc Termenele si Conditiile Online afisate pe Site in ultima versiune
actualizata care este comunicata in cadrul Site-ului, existenta la data crearii
Contului si/sau utilizarii Continutului si/sau la data plasarii Comenzii.
Vanzatorul isi rezervă dreptul de a actualiza și modifica periodic Termenele si
Conditiile Online afisate pe Site pentru a reflecta orice modificări ale
modului si conditiilor de functionare a Site-ului sau orice modificări ale
cerințelor legale. Documentul este opozabili tuturor Utilizatorilor/Clientilor
/ Cumparatorilor de la momentul afisarii pe Site. În cazul oricărei
astfel de modificări, vom afișa pe Site versiunea modificată a Documentului,
motiv pentru care va rugam sa verificati periodic continutul acestui Document.
Vanzatorul nu raspunde de continutul, calitatea sau natura altor site-uri la
care se ajunge prin legaturi/link-uri din Continut, indiferent de natura acestor
legaturi/link-uri. Pentru respectivele site-uri, raspunderea o poarta,
integral, proprietarii acestora.
Vanzatorul este exonerat de orice vina in cazul utilizarii site-urilor si/sau
al Continutului transmis catre Client, prin orice mijloc (electronic,
telefonic, etc.), prin intermediul site-urilor, e-mail-ului sau al unui angajat
al Vanzatorul, atunci cand aceasta utilizare a Continutului poate produce
pagube de orice natura Clientului si/sau oricarui tert implicat in acest
transfer de Continut.
Vanzatorul nu garanteaza Utilizatorului/Clientului acces pe Site sau la Bunuri
si/sau Servicii, in lipsa inregistrarii de catre acesta din urma prin
parcurgerea etapelor de inregistrare de pe Site (a inregistrarii pe Site a unui
Cont al Utilizatorului/Clientului).
Vanzatorul nu ofera niciun fel de garantii directe sau indirecte ca:
- Site-ul, Bunul sau Serviciul va fi potrivit cerintelor sau asteptarilor
Utilizatorului/Clientului;
- Site-ul va functiona neintrerupt, sigur sau fara erori de orice fel;
- Bunurile/Serviciile obtinute ca bonus, in cadrul vreunei promotii ori
campanii publicitare, la Bunurile achizitionate prin intermediul Site-ului, vor
corespunde cerintelor sau asteptarilor Clientului.
Operatorii, administratorii si/sau proprietarii Site-ului nu sunt sub nici o
forma responsabili pentru relatiile sau consecintele acestora rezultand din,
dar nelimitandu-se la, achizitii, oferte speciale, promotii, promovari, sau
oricare alt tip de relatie / legatura / tranzactie / colaborare etc., care pot
aparea intre Client si oricare dintre cei care isi fac promovare directa sau
indirecta prin intermediul Site-ului, decat in limita prevederilor din
Document.
15.10 Vanzatorul nu raspunde pentru daunele de orice fel si de orice natura
create din distrugerea Bunurilor cumpărate și/sau daunele directe sau indirecte
create altor bunuri sau persoanelor de către Bunurile cumpărate, pentru care
Clientul/Cumparatorul a asigurat montajul, prin mijloace proprii ori
subcontractate, cu incalcarea instructiunilor de montaj si/sau a prevederilor
certificatului de garantie aferente fiecarui Bun in parte, ori a celor
referitoare la sanatatea si siguranta in munca.
16 MASURI PRIVIND LIMITAREA POSIBILITATII DE FRAUDA
16.1
Vanzatorul nu solicita Utilizatorilor/Clientilor sai prin niciun mijloc de
comunicare (e-mail/telefonic/SMS etc.) informatii referitoare la date
confidentiale, conturi/carduri bancare sau parole personale. Clientul isi asuma
intreaga responsabilitate pentru divulgarea unui tert a datelor sale
confidentiale.
16.2 Vanzatorul isi declina orice responsabilitate, in situatia in care un
Utilizator/Client ar fi / este prejudiciat sub orice forma de catre un tert
care ar pretinde ca reprezinta interesele Vanzatorului.
16.3 Utilizatorul/Clientul se obliga sa informeze Vanzatorul asupra unor
asemenea tentative, folosind datele de contact.
16.4 Vanzatorul nu promoveaza SPAM-ul. Orice Utilizator/Client/
care a furnizat explicit adresa sa de e-mail pe Site poate opta pentru
dezactivarea contului de Utilizator/ Client aferent acestei adrese de e-mail.
16.5 Comunicarile realizate de catre Vanzator prin mijloace electronice de
comunicare la distanta (i.e. e-mail) contin datele de identificare complete si
conforme ale expeditorului sau legaturi catre acestea, la data transmiterii
Continutului.
16.6 Urmatoarele actiuni vor fi considerate tentativa de fraudare a
Continutul Site-ului Vanzatorului:
- de a altera sau de a
modifica Continutul Site-ului sau orice corespondenta expediata prin orice
modalitate de catre Vanzatorul catre Clienti;
- de a afecta
performantele serverului/serverelor pe care ruleaza Site-ul;
- de a accesa sau de a
divulga oricarui tert care nu are autoritatea legala necesara, Continutul
expediat prin orice mijloc de catre Vanzator catre Client atunci cand acesta nu
este destinatarul legitim al Continutului.
Vanzatorul
isi rezerva dreptul de intreprinde orice masuri legale care se impun in astfel
de situatii, incusiv de a formula plangere penala impotriva aceluia sau
acelora care a(u) incercat sa, sau a(u) pus in opera astfel de actiuni.
17 PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL. COOKIES
17.1 PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL
Va rugam sa parcurgeti Politica de Confidențialitate cu privire la prelucrarea
datelor cu caracter personal, care face parte din prezentul Document.
17.2 FOLOSIREA COOKIE-URILOR
Va rugam sa parcurgeti Politica de Cookies, care face parte din prezentul
Document.
18 CESIONAREA SI SUBCONTRACTAREA
Vanzatorul
poate cesiona si/sau subcontracta o terta parte pentru Servicii ce tin de
onorarea Comenzii, cu informarea Cumparatorului, nefiind necesar acordul
acestuia. Vanzatorul va fi in continuare responsabil fata de Cumparator pentru
toate obligatiile contractuale prevazute in Document.
19 FORTA MAJORA
Nici
una din Parti nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea obligatiilor sale
contractuale, daca o astfel de neexecutare la termen si/sau in mod
corespunzator, total sau partial este datorata unui eveniment de forta majora.
Forta majora este evenimentul imprevizibil, in afara controlului Partilor si
care nu poate fi evitat.
Daca in termen de 15 (cincisprezece) zile de la data producerii lui,
respectivul eveniment nu inceteaza fiecare parte va avea dreptul sa notifice
celeilalte parti incetarea de plin drept a contractului fara ca vreuna dintre
ele sa poata pretinde celeilalte alte daune-interese.
20 LEGEA APLICABILA – JURISDICTIA
Prezentul
Document este supus legii romane.
In cazul existentei unor neintelegeri intre Vanzator si
Utilizator/Cumparator/Client se vor aplica prevederile prezentului Document –
Termeni si Conditii Online
Eventualele litigii aparute intre Vanzator si Utilizatori/Cumparatori se vor
rezolva pe cale amiabila. In cazul in care rezolvarea pe cale amiabila a
acestor litigii nu va fi posibila intr-un termen de maximum 60 de zile de la
debutul lor, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane
competente de la sediul Vanzatorului.
21 DISPOZITII FINALE
Prin
folosirea/vizitarea/vizualizarea etc. Site-ului si/sau al oricarui Continut
trimis de catre Vanzatorul Utilizatorului/Clientului/ prin accesare si/sau
expediere prin orice mijloc (electronic, telefonic etc.),
Utilizatorul/Clientul/ se declara de acord cu si accepta prevederile acestui
Document ("Termeni si Conditii Online").
21.2. Daca oricare dintre dispozitiile de mai sus va fi gasita nula, nevalida,
nefunctionala, sau nelegala, indiferent de cauza, aceasta nu va afecta
valabilitatea celorlalte prevederi ale Documentului.
21.3. Pentru mai multe detalii va rugam sa apelati Serviciul Suport Clienti la
numarul de telefon: +40
745130131 sau prin e-mail pe adresa: contact@apicolavalcea.ro,
unde/de unde veti un raspuns in cel mai scurt timp. Programul de functionare al
serviciului de Suport Clienti este de Luni pana Vineri, in intervalul 9:00
-17:00, cu exceptia zilelor de Sarbatori Legale, asa cum sunt acestea stabilite
de lege.